Вже майже два роки українські підприємці вимушені адаптувати свої бізнес процеси до нових суворих реалій
Повномасштабне вторгнення суттєво вплинуло на український бізнес. Вже майже два роки українські підприємці вимушені адаптувати свої бізнес процеси до нових суворих реалій. Лише одиниці працюють як раніше — більшість підприємств намагається пережити війну, продовжують платити податки та допомагають військовим.
Поціновувачам рибних продуктів добре відома група компаній «Інтеррибфлот», чия продукція під маркою «Аквамарин» багато років успішно продається в Україні. Станом на сьогодні це один з головних виробників рибних консервів в Україні. У складних умовах порушення логістичних зв’язків, компанії вдалося зберегти робочі місця для своїх працівників та утримати виробництво. Наразі в компанії працює понад 400 осіб.
«Інтеррибфлот» продовжує виконувати контракти з національними торговими мережами, де споживачі можуть знайти улюблену рибну продукцію навіть під час військових дій. Це дозволило компанії продовжувати сплачувати податки та збори до бюджету: 97 млн грн у 2022 році та 104 млн грн у 2023 році.
Засновник групи «Інтеррибфлот» Григорій Луцай переконаний, що кожен підприємець і його бізнес напряму залежать від прибутків та витрат. Під час війни витрати доводиться скорочувати, бо скорочуються прибутки. «Але так само чітко кожен підприємець розуміє свою відповідальність — перед працівниками, споживачами, перед нашими захисниками, завдяки яким ми можемо сьогодні працювати», — говорить Луцай.
«Інтеррибфлот» підтримує ЗСУ, виготовляючи і поставляючи рибні консерви силам оборони. За час війни в підрозділи по всій Україні вже було поставлено понад 12 млн банок продукції. Компанія також допомагає цивільному населенню. На весні 2022 року, волонтери почали звертатися до «Інтеррибфлот» за гуманітарною допомогою і продукти довготривалого зберігання торгових марок «Аквамарин», «Море» та «Флотські» стали невід’ємною частиною раціону як для військових, так і українців в найбільш постраждалих від війни регіонах.
Свічки в банках «Аквамарин» та FPV-дрони
Про окопні свічки в Україні сьогодні нажаль знають навіть діти. Тисячі людей виготовляють їх по всій країні, адже це простий та ефективний спосіб зігріти бійців в окопах холодною зимою. Найкращою основою для такої свічки виявилася бляшана банка від консервів. «Інтеррибфлот» співпрацює з ГО «Окопні свічки» і вже передав понад 15 тисяч консервних банок волонтерам, з яких виготовлені і відправлені бійцям тисячі свічок.
«Ми займаємося і власним волонтерством, — розповідає співвласник групи «Інтеррибфлот» Андрій Чуклін. — Все починалось із щомісячних благодійних внесків до БФ «Повернись живим». Втім чим більше ставало працівників компанії, які приєднувалися до лав ЗСУ, тим більшою ставала необхідність підтримати їх спорядженням. «Інтеррибфлот» вирішив і цю проблему. А вже наприкінці 2023 року компанія закупила тепловізійні квадрокоптери та FPV дрони на суму понад 2 мільйони гривень, підтримавши в такий спосіб військових.
При настанні масштабної війни, соціальна місія для відповідального бізнесу стала важливішою ніж коли-небудь. «Інтеррибфлот» — це лише один із численних прикладів того, як співпраця бізнесу та громадян, об’єднання зусиль, допомогли Україні протистояти російській навалі. Подальша спільна робота держави та суспільства забезпечить нашу перемогу у цій війні.
Джерело:https://vechirniy.kyiv.ua/news/95123/
Джерело: https://rabota-i-trud.ua
19.02.2024