Пароплавство на Одещині збирають нові баржі як конструктор зі старих та відновило унікальний, колись втрачений плавкран В УДП
ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» (УДП) повернуло собі унікальний плавкран, який п'ять років тому віддали приватній одеській компанії.
Як розповіли в УДП, у 2018 році на підприємстві вирішили, що плавкран заводу більше не потрібний та віддали його в оренду ТОВ «Гідробудмеханізація» в Одесі, кран перегнали до міського порту.
УДП повертає активи пароплавства. Минулого року врятована від продажу будівля в центрі Будапешту. Визволені з невигідного бербоут-чартеру морські судна. Цього року повернуті з полону буксир та самохідне судно з Сербії, з Одеси витягнутий плавкран. Плавкран просто дивом встигли перегнати на Дунай. Навіть не буду розповідати як, – зазначив в.о. генерального директора УДП Дмитро Москаленко.
Плавкран СПК-1/35 для Дунайського пароплавства був побудований у 1985 році в Угорщині. Це дуже потужна машина, її довжина майже 40 метрів, водотоннажність 1 224 тонн, вантажопідйомність 35 тонн.
Плавкран може використовуватися для робіт із модернізації заводського сліпу, або для зняття кришок барж без використання портальних кранів. Але основна його задача – перевалка зернових.
Як і вся техніка, яка тривалий час перебувала в оренді, кран повернувся додому в неробочому стані. Але фахівці підприємства завчасно замовили запчастини і відновили техніку: «кранове господарство, електрообладнання, трубопроводи, насоси, силова установка та палуби».
Пофарбовано та пред’явлено саннагляду питні танки, виконано профілактику головного та допоміжного двигунів, компресора, пускових балонів. Проведений дуже складний ремонт головного поворотного редуктора (зараз проводиться його монтаж), – розповіли в УПД.
Наразі фахівці підприємства перевіряють механізми головного та допоміжного двигунів в роботі. Після чого проведуть випробування кранової частини та нарешті розпочнуть процедуру отримання документів Регістру судноплавства.
До слова, в УДП на Одещині збирають нові баржі як конструктор зі старих.
Такий підхід до будівництва несамохідного флоту має низку переваг, не кажучи вже про фінансовий бік. Проектом передбачено будівництво близько 30 нових барж, що в перспективі дозволить отримати ще 5-6 баржевих караванів.
Про це повідомили в Українському Дунайському пароплавстві.
Як повідомляють в УДП, у компанії є десятки незатребуваних ліхтерів (це різновид баржі, вантажне несамохідне однотрюмне морське судно), які роками знаходилися у відстої. Водночас підприємству критично не вистачає барж. Тому цього року у пароплавстві відновили програму конверсії. Тобто ріжуть ліхтери та з’єднують їх частини.
Це досить трудомісткий процес. Ліхтери відбираються, проводиться дефектація, ремонт корпусів із заміною металу, ремонт механізмів. Наразі на нашому виробництві триває процес стикування усіх частин однієї з нових барж у єдиний корпус. Паралельно йде підготовка до конверсії ліхтерів-донорів для будівництва чергової партії з барж SLG, – зазначили у компанії.
Будівництво барж шляхом конверсії зі старих ліхтерів за вартістю на порядок нижче порівняно з новим судном, наголошують в УДП. Крім того, їхня вантажопідйомність більша, порівняно з іншими баржами пароплавства, що дає можливість перевозити більший обсяг вантажів.
Програму будівництва барж фінансують виключно за рахунок власних коштів компанії, без залучення бюджетного фінансування. Повний цикл робіт проводять на власних виробничих потужностях підприємства.
Джерело:https://usionline.com
Источник: https://rabota-i-trud.ua
19.08.2023