Міноборони запустило платформу для постачальників майна для ЗСУ

На цьому сайті постачальники можуть подавати заяви на проведення перевірки зразка речового майна для отримання акту відповідності, на передання зразка-еталону чи проведення дослідних випробувань виробу, на надання роз'яснень


Міністерство оборони України запустило платформу "ПартнерMOD", розроблену для полегшення співпраці з виробниками та постачальниками тилового майна для Збройних Сил України.

Платформа має стати ключовим інструментом для розширення кола постачальників, залучення нових учасників ринку та забезпечення прозорості в процесі підготовки та участі в тендерах закупівельної агенції "Державний оператор тилу", передає LIGA.net.

На цьому сайті постачальники можуть подавати заяви на проведення перевірки зразка речового майна для отримання акту відповідності, на передання зразка-еталону чи проведення дослідних випробувань виробу, на надання роз'яснень.

Усі заявки, подані через портал, вважаються офіційно прийнятими.

"Тут є всі технічні описи, вони актуалізовані. Якщо ви бачите на сайті технічний опис, умовно, на тент універсальний – це останній технічний опис, згідно з яким ви можете розробити свій зразок і подати його", – сказала на презентації заступниця директора Департаменту політики закупівель Наталія Куровська.

Своєю чергою заступник міністра оборони Дмитро Кліменков заявив, що Міністерство оборони України очікує, що після запуску платформи "ПартнерMOD" конкуренція збільшиться на 20%, пише Інтерфакс-Україна.

"Підвищення конкуренції більш ніж на 20% ми очікуємо після запуску цього сайту. А також, звісно, підвищення якості. Тому що що більшою буде конкуренція, то більшим буде вибір. Щоб не було, що на той чи інший товар – постійні виробники. Ми потребуємо розвитку бізнесу, розвитку економіки", – сказав Кліменков на брифінгу.

Він пояснив, що сайт названо "ПартнерMOD" "не просто так", оскільки мета відомства – розширити список усіх наявних в Україні постачальників і виробників і показати, які кроки може зробити постачальник для того, щоб стати партнером Міноборони й постачати свій товар за конкретними правилами та вимогами до ЗСУ.

"Щоб постачальник, виробник знав, як йому працювати з Міноборони, як подавати заявки, як виходити на торги, які документи мати. Тобто ми хочемо отримувати зворотний зв'язок, мати комунікацію з постачальниками/виробниками", – зауважив Кліменков.

Він наголосив, що основна мета заходу – "показати важливі речі в плані цифровізації, які впроваджує Міноборони для того, щоб усі закупівлі, які здійснюються, були не лише ефективними, а й прозорими, зрозумілими для суспільства, ЗСУ – головного замовника, і всієї громадськості".

Кліменков зазначив, що корупційні ризики в такий спосіб знижуються за рахунок відсутності "ручного" управління, людського фактора.

Кліменков також повідомив про нульову вартість нової платформи для бюджету України, оскільки проєкт було запущено коштом партнерів.

Як повідомлялося, держпідприємство "Державний оператор тилу" на нових тендерах із серпня 2024 року вимагатиме акт відповідності виробу на етапі подання тендерної документації.

Раніше ДОТ вимагав від компанії, яка виграє тендер, акт відповідності лише перед укладанням договору. Саме через відсутність цього документа від ГУРСМЗ український виробник не зміг виграти тендер на постачання фляг, хоча і запропонував кращу ціну. За новими правилами такого виробника взагалі не допустять до тендеру.

Джерело: https://biz.censor.net/n3502476

Джерело:  https://rabota-i-trud.ua

05.08.2024

Читати решту новин...